Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Τι μου φταιει?

Δεν ξερω τι εχω παθει τον τελευταιο καιρο. Μπορει να περναω μια ασχημη φαση... Μπορει να μην ειμαι ευχαριστημενη με την ζωη μου, μπορει και να αρχιζω να τρελαινομαι...
Θυμαμαι παλια...
Περσυ περασα την ωραιοτερη χρονια της ζωης μου, σε αντιθεση με τους περισσοτερους... Ηταν τελεια! Στο σχολειο γελουσα, εκανα πλακες, διασκεδαζα! Στο φροντιστηριο επισης! Μετα το φροντιστηριο βολτες και τα σαββατα ξεσκασμα... Την Κυριακη το πρωι διαγωνισμα και μετα πρωινο στο μαγαζακι διπλα στο φροντιστηριο και το βραδυ σπιτι μου, να μιλαμε μεχρι αργα. Ηταν μια ρουτινα, αλλα μου αρεσε γιατι καθε μερα ηταν ξεχωριστη και καθε μερα την περιμενα απτο πρωι! Γκρινιαζα γιατι δε μπορουσα να παω στα παρτυ και να μεινω εξω μεχρι αργα, αλλα και τωρα που μενω τι καταλαβα? Βαριεμαι, νυσταζω και γκρινιαζω παλι γιατι δεν περναω καλα... Νιωθω να εχω να περασω καλα πολυ καιρο... Παλια περνουσα καλα καθε μερα!
Το καλοκαιρι ηταν κ αυτο ωραιο! Ξεσκασμα και γελιο, παιχνιδι, εξερευνηση και πολλα αλλα... Βολτες στην Χαλκιδικη, πρωτη φορα στο εξωτερικο και εξερευνηση στη Βαλια Καλντα!
Δε μιλαω πια συχνα με τους φιλους μου... Εχω χασει εντελως μερικους... Φοβαμαι πως θα χασω κ αυτους που εχω... Δεν ξερω τι μου φταιει κ δεν περναω καλα, ουτε τι να κανω...
Ασε και το αλλο... Δεν ονειρευομαι, δεν κανω σχεδια, δεν σκεφτομαι το μελλον... Γιατι σταματησα να ονειρευομαι? Δε μου φαινεται τιποτα αρκετα ελκυστικο!
Φοβαμαι...

8 σχόλια:

Μόχα είπε...

Θα αλλαξουν ολα αυτα πιστυεω. Αρκει να μην συγκρινεις οτι κανεις με το παρελθον. Ολα οσα θα κανεις ειναι καινουρια πραγματα και ολοι οι ανθρωποι κ οι συνηθειες τους αλλαζουν.
Οσον αφορα για τους φιλους σου δεν θα τους χασεις. Γιαυτο λεγονται ΦΙΛΟΙ. Απλα ειναι μια ζορικη στιγμη για σενα αλλα πιστυεω σε σενα κ οτι μπορεις να την ξεπερασεις κ να εισαι ξανα η παλια χαρουμενη και ορεξατη Μαχη!!!!
Απλα μην φοβασαι και κανε πραγματα για να το αλλαξεις!

Φιλια!!

Υ.Γ.: Αλλαξε τον τιτλο του κειμενου σε: "Τι με φταιει?".
Υ.Γ.2: Μπαοκ!

Ανώνυμος είπε...

μπορει περσυ να ηταν ρουτινα, αλλα πιστευω πως περισσοτερο ηταν μια περιοδος μεταβασης και αλλαγης (και εκπληρωσης στοχων)...
μηπως τα ονειρα και οι στοχοι σου σταματησαν προσωρινα γιατι εκπληρωσες ενα απο τα σημαντικοτερα σου (να περασεις πανεπιστημιο)? θα ερθουν κι αλλα μην αγχωνεσαι....!
αφου δεν εχεις προβλημα με την ρουτινα, συμφωνω με τον μοχα, μηπως ειναι απλα μια φαση?

δεξου το καινουργιο, εξερευνα το και μην φοβασαι!!! και θα αρχισουν παλι τα ονειρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Μπορει να ειναι απλα μια φαση οπως λεει και ο Μοχα απο πανω η μπορει τωρα να συνειδητοποιησες οτι καποια πραγματα που αφησες σου λειψανε.Οσο για τους φιλους σου που λες οτι πιστευεις οτι εχασες μερικους μαλιστα εντελως,δοκιμασε να τους ξαναπλησιασεις και οτι γινει εγινε,γενικοτερα προσπαθησε να φτασεις στο σημειο που ενιωθες καλα.

Battle είπε...

αυτο αποφασισα να προσπαθησω να κανω... να κανω οτι με κανει χαρουμενη!
Ποιοι ειστε ανωνυμοι? :Ρ

Μπλακσαντ είπε...

εγω εχω να πω μονο κουραγιο, και να δινεις αξια στους φιλους σου. συμφωνω με τον μοχα, οτι δε θα τους χασεις, γιαυτο λεγοντε φιλοι, αλλιως θα λεγοτανε λεφτα (που τα χανεις ολα, αμα πονταρεις πχ στο κοκκινο και ερθει μαυρο). μονο αυτο, δεν εχω να πω τιποτα αλλο, αν και πιστευω οτι μερικες φορες ειναι καλο ολοι μας, αν βλεπουμε κατι αλλιωτικο, να στεναχωριομαστε και να σκεφτομαστε ''μηπως εκανα εγω καπου λαθος'' γιατι οσοι δε το κανουνε ειναι αλλαζονες και συνεχιζουν να κανουν λαθη σε βαρος αλλων και ισως καποτε να μεινουν μονοι τους. Αρα το οτι καθεσαι και σκεφτεσαι σημαινει οτι αναγνωριζεις κατι. Αλλαξε το αυτο το κατι αν πιστευεις οτι ειναι κατι κακο ή και το αντιθετο. γεια χαρα

Dude είπε...

2 έχω να πω!
Μάχη.. το νου σου!:P
Υπάρχει λύση για όολα αυτά!
λέγεται μπάφος!!!
ή χορτο ή σασις ή σκανκ ή μαριχουάνα ή μπάμπης ή χαράλαμπος ή ρακή κτλ
:D

Μπλακσαντ είπε...

dude, εισαι τελειος μαλακας που καθεσαι και λες και μαλιστα σε μια φιλη σου οτι η λυση για ολα αυτα ειναι ο μπαφος. βασικα το λιγοτερο εισαι μαλακας, το περισσοτερο κατσε και σκεψου μονος σου τι εισαι.. αν ειναι δυνατον..

Μπλακσαντ είπε...

και άλλο η μαριχουάνα και άλλο το χόρτο! dude θεε τσιμπα την παε